miércoles, 20 de mayo de 2009

web de educación







DIA DAS LETRAS GALEGAS 2009

-"Deica entón- deica os seis anos- a miña lingua única fora a galega, así que o choque máis importante que me produciu a escola foi o cambio de lingua."

Da miña acordanza. Memorias- Galaxia

RAMON PIÑEIRO



DIA DAS LETRAS GALEGAS 2009



"Polo serán fomos á estación de ferrocarril para tomar o tren a Lugo. Lembro, que estabamos agardando la plataforma, que detrás de nós había un montón de carbón e que o meu pai falaba cun coñecido del. Eu agardaba cunha curiosidade tensa por ver o tren"

RAMÓN PIÑEIRO



Por favor prestade atención aos dous textos. Na web de educación colocaron o primeiro e como non lles gustou o texto (por algo que esta pasando agora...) aos 10 minutos o cambiaron polo segundo.


(vou poñer música para a ocasión, o merece)

No hay comentarios: