miércoles, 23 de julio de 2008

o meu primeiro video O LORO




Cris ha dejado un nuevo comentario en su entrada "o meu primeiro video O LORO":

Esta é a miña amiga, ¡Querote!.


Felipe ha dejado un comentario

Coisa artesana, mas plena de sentimento e originalidade. Lindo tema e linda música. Você está de Parabéns (assim com P maiúsculo mesmo) minha amiga.

beijos

Felipe.


Comentario de Encarna

Muy bien,,,,,,,,,,,,, sigue ,,,que vete tu a saber donde llegas,, otros empezaron asiiiiiiiiiiiiii pero pobre loro,,,,,,,,,,

un abrazo

Comentario de Alicia

¡Hola guapa!
Que sepas que me has trasladado por un ratito a un pueblecito gallego hace no tanto tiempo. ¡Ay! qué bonito! ¡Y qué diferente todo a nuestra vida de hoy! parece una época muy lejana y, sin embargo, no hace tanto.
Y esa niñita taaaan bonita de las fotos... me pregunto quién será . Parece una "boneca".
Y aunque no falo galego lo he entendido todo muy bien (al fin y al cabo, se parece muchísimo al castellano. ¡Y suena tan bonito y tan meloso!).
Me han alegrado la tarde estos 9 minutos.
¡Felicidades!
¡¡Beisiños muitos!! (aunque no sé si estará bien escrito así)


XOANARCODAVELLA te ha enviado un mensaje

GUSTOUME MOITO
GRAZAS POR TAN BO TRABALLO
XOAN ARCO DA VELLA


Espero que no sea el único.
Me encantó...a preparar el próximo eh??
Un beso enorme
VAnesa.

P.D. Esto es para enseñar a las nuevas generaciones


¡Ola, amiga inesvigo!. Parabéns pola túa Canle. O video "o loro" é un comezo prometedor, parabéns por el.
¡Un gran saúdo!.



XOANARCODAVELLA

ciodo que somos afortunados a ter esta nova artista entre nos.XOAN


papigil

¡Ola, inesvigo!. Parabéns polo conto do video, unha boa producción, imaxinativa e cun argumento interesante.
Moitas grazas, XOAN, por compartilo. Últimamente non deixo de coñecer boas Canles da vosa zona. ¡Apertas, amigo!.



Edelmiro007

Ola Xoan.Grazas por compartir este fermoso video con nosco.Un saudo e Unha aperta de Noelia e Edelmiro007.5*****

XOANARCODAVELLA te ha enviado un mensaje en YouTube:

Re: GUSTOUME MOITO
cris e a miña mestra, ela fai arte e o teu traballo foi un agasallo para min, disfrutei unha chea vendo
XOAN ARCO DA VELLA



Isragadom

¡Bravoo!

Gracias por el link

1 comentario:

Anónimo dijo...

Esta é a miña amiga, ¡Querote!.