miércoles, 22 de junio de 2011

VIGOBLOG - SEICA TOCOU A LOTARIA NO BNG




Creo que é o máis semellante a que che toque a lotaría: perdes as eleccións, pasas de de 5 a 3 concelleiros -dispois de vir de ter 7-, anuncias que te vas á oposición, con ganas de asustar (lembrádevos de Ventura?), si, si e mentras negocias o que importa... dous salarios de 56.141 euros e outro de 28.070 para o pre-xubilado. Todo para facer oposición ¿a quen e a qué? ¿a quen che paga tan ben?

MEU COMENTARIO- Hai pouco preguntei a xente do BNG a súa opinión sobre VIGO BLOG, quedei un pouco abraiada polas respostas (unha vez mais caio na inocencia)...

-"Iso é lixo"- -Bueno, será lixo, dixen, pero se o que din é mentira hay que aclaralo.

- "Iso non o le ninguén"- Pois a min pareceme que si que o len, até poida ser que algún político o busque polas mañáns antes de miralos periodicos. Até meu amigo "o guiri James" sei que lle bota unha ollada...

- "Mira, iso dos contadores de leitores trúcase"- Ehhhhh! Até ahi chegamos, iso é como chamarme a min trapalleira, que tamén teño blog!

E comecei a sentir unhas miradas enimigas. Achegouse unha e me dixo moi baixiño "empregan seudónimos" ¿Non pensarán que son eu mesma PABLO EIFONSO?

XURO QUE NON SON, a min o alcume que me gostaría sería Alfonsina Storni

Subconciencia

Has hablado, has hablado y me he dormido.
Pero duermo y no duermo, porque siento
que estoy bajo el supremo pensamiento:
vivo, viviré siempre y he vivido.

Has hablado, has hablado y he caído
en un marasmo... cede hasta el aliento.
Tiempo atrás, en las sombras, me he perdido:
estoy ciega. No tengo sentimiento.

Como el espacio soy, como el vacío.
Es una sombra todo el cuerpo mío
y puedo como el humo levantarme:

Oigo soplos etéreos... sobrehumanos...
Sujétame a la tierra con tus manos,
que si el viento se mueve ha de llevarme.

No hay comentarios: