viernes, 11 de septiembre de 2009

Luces de modernidad en el Casco Vello



Luces de modernidad en el Casco Vello

El Concello instala farolas de nuevo diseño en el barrio histórico para mejorar la iluminación y reducir el consumo. El cambio no convence a parte del vecindario

----------------------------------------------------------------
O nacionalista critica que o PP teña como liña de traballo exclusivamente criticar todo aquelo no que o Goberno da cidade está a conseguir melloras e o faga baseándose na demagoxia e a mentira. Segundo os populares a reposición da iluminación supera os 600.000 euros, unha cifra que o concelleiro asegura que é falsa. Eudosio Álvarez mantén que a instalación da iluminación eficiente nas rúas que se están reformando non chega aos 450.000 euros.


Meu comentario.

O sinto Eudosio, non é un problema pola miña parte de controversias, NO O É....So me limito a poñer as fotos do cambio. A miña humilde opinión PARA MORRER DE PENA, e non me digades que é cuestión de AFORRO porque todos estamos a cambiar as luces nas casas e NON CAMBIAMOS AS LAMPARAS.

As veces penso que a xente que entra en política entra nun "limbo" e non se decatan de nada. Non vos percatades do cabreo xeral? Despertamos co ruido das máquinas, andamos polo medio de latas torcendo os tornecelos e se repira un ambiente de tristeza que amola moito. Xa coñezo "a cantinela": "Xa veredes o bonito que vai quedar todo" O caso real é que o comercio de Vigo non pode resistir tanto así que me gustaría ao final de todo saber o balance do emprego que se creou e que se está a destruir.... e para rematar - Como podedes convencer a alguen que esa inversión en farolas é necesario?

No hay comentarios: