martes, 29 de abril de 2014

E bate Fado | HeyJuddy

Vamos a cantar... dale a la música


O Sancristán de Coímbra
facía de mil diabluras: BIS
mollaba o pan en aceite,
deixaba os santos a escuras BIS
E bate fado e bate ben,
ti ére-la causa do meu desdén BIS
O mar tamén ten amores,
o mar tamén ten muller. BIS
Está casado coa area,
Dálle bicos cantos quer. BIS
E bate fado........ BIS
Eu quixera ser merliño
e te-lo bico encarnado BIS
para face-lo meu niño
no teu cabelo dourado. BIS
Tirei unha laranxiña
no medio de Portugal BIS
a quen lle foi a batere?
á filla dun xeneral BIS
Miña nai xa non me deixa
levar o leite a Coimbra BIS
porque dicen os rapaces:
ai, que leiteira máis linda! BIS

E bate fado.... BIS






 E bate fado e bate ben, ti ére-la causa do meu desdén! 
Taza e plato de porcelana, pintados a man, inspirados outra vez 
na cantiga do Sacristán de Coimbra:) 
Handpainted mug and plate, inspired again by the Galician song: 

Sacristán de Coimbra:) 

No hay comentarios: