sábado, 22 de noviembre de 2008

VOTO A CAMBIO DE PARELLA DE BAILE




El coste de las 50.000 cartas enviadas por Quintana ronda los 12.500 euros

El vicepresidente les recuerda a los pensionistas la concesión de una paga adicional de 200 euros


MEU COMENTARIO- A ver deixame botar contas.... 12.500 euros entre 50.000. O envío non sae caro, non? Entón o problema é que anuncie que a CERTOS PENSIONISTAS vanlles "premiar con unha paga de 200 euros".

Onte fun cear fóra da casa e a miña amiga Lola contoume que foi "a clases de baile". Ela pensou..."xa atoparei ali unha parella", pero resulta que non sobraban homes. Eu dixen "bueno, o primeiro día igual non hai pero xa aparecerá algún" - "Que non muller"- respostou- "que lle deixei o meu número de telefono ao profesor e ninguén chamou". Pois...

ACABO DE TER UNHA IDEA (........) "OFRECEMOS VOTO FEMENINO A CAMBIO DE TER PARELLA PARA ASISTIR A CLASES DE BAILE DE SALON"

FAGAN AS SUAS OFERTAS MESMO NESTE BLOG....

Ahhhhh ya había cerrado esta entrada y me doy cuenta que a lo mejor algún político no ENTIENDE GALLEGO. Como estamos dispuestas a recibir todas las ofertas aclaro

OFRECEMOS VOTO A CAMBIO DE PAREJA PARA CLASES DE BAILE DE SALON

Ofertas en este blog

No hay comentarios: